zondag 16 februari 2014

JUMP via mijn krukje naar Home is where the dachshund is!!!

Hallo allemaal!
Mijn give away is vertrokken en Jacqueline van Huis en Haak was vertederend blij!
Maar nu wil ik nog iemand blij maken en dit met jullie hulp als het even kan.
 
Heb een aantal weken geleden een krukje scheef geslagen voor 1 euro in de kringloop en krukjes kan ik nooit weerstaan.
Heb er een hoesje rond gehaakt (compleet mat sokjes) in dezelfde steek als bij deze krukjes. Daar heb ik het patroon ook uitgeschreven.

En nu zou ik graag hebben dat jullie dit krukje als virtuele opstap gebruiken om naar de blog van Brigitte te springen en volger te worden. Zij zou heel graag tegen 22/02 nl 222 volgers hebben en heeft er nog 13 nodig. Er is een prachtige give away aan verbonden, dus het is ook in mijn eigenbelang hahaha...

Effe serieus nu, dames, hup met die beentjes, spring op mijn kruk, stoot goed af en vlieg naar haar.
Een kleine moeite waarvoor jullie veel terugkrijgen want haar blog en zijzelf zijn de moeite waard!!!
En diegene die al volger zijn, zullen dit alleen maar beamen.

Zo, ik heb gesproken.

Ah ja, het krukje nog, anders geraken jullie niet ver hé...

JUMP :-)

PIXIE
 


12 opmerkingen:

  1. Supersupersuper !!!
    Ik volg haar al een tijdje, en ik wil ook zo graag dat ze die 222 haalt !
    Die "sokken" zijn ook superdesuper !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2:27 p.m.

    Ik kan je bericht over je blog van Brigitte alleen maar beamen. Je moet gewoon volger worden van haar prachtige, kleurrijke blog.

    De kleuren van je krukje zijn mooi! Zou mooi staan tegen mijn paarse muur ;-)

    fijne zondag!

    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoon krukje heb je gemaakt zeg! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg haar al erg lang en geniet telkens weer opnieuw van haar kleurrijke blogberichten!Ik hoop dat ze haar volgersaantal haalt want jaaaaa ook ik doe mee met haar give away ;-)...ha,ha fingers crossed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf krukje met die sokjes, dat is de max !! En ja, komaan, allemaal jumpen naar Brigitte !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Merci merci!

    Jumpen allemaal!

    Wat lief trouwens van je dochter dat ze speciaal om mij te volgen is beginnen bloggen.
    Net zo'n schatje als haar dear mummy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In mijn blog van vandaag heb ik ook reclame gemaakt voor "home is where the dachshund is". Brigitte schrijft altijd leuke blogs, die ik graag lees. Nu maar hopen dat onze reclames haar helpen aan de 222 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!! En die sokjes zijn schattig! Ben uiteraard al volger, is inderdaad een superleuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful work on that stool...love the socks....so cute.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie hoes. Heb je raad opgevolgd en ben zo haar 222ste volger geworden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarvoor ik je oneindig dankbaar ben!

      (en het krukje ben ik ook dankbaar...)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...